läser: besvärlig bok

2012-04-08


Jag har precis börjat läsa en bok. "Allt" av Martina Lowden. En bok för dig som gillar ord.

Den både stör och fascinerar mig. Ibland slår den huvudet på spiken. Samtidigt som jag ibland tvingar mig själv till att fortsätta. Det är det som gör den läsvärd. Hade den bara haft den ena egenskapen hade jag nog slutat efter första sidan.

Blev mer nyfiken. Lyssnade därför även på hennes Sommarprogram i P1 som hon hade för ett par år sedan. Något jag både gillade och inte. Trots att igenkänningsfaktorn ibland var riktigt hög. Men det kanske var en bidragande orsak. Lyssna själv.

Kommentarer
Postat av: Olga

sv: Ja verkligen! Otroligt lägligt med en lång påskhelg! Hmm, just nu kör jag i stadstrafiken så jag har kommit en bra bit på vägen. Känns fantastiskt! Hur går det själv?



Boken låter ju himla spännande tycker jag, får kolla upp den nästa gång jag besöker biblioteket!

2012-04-09 @ 16:04:12
URL: http://beyondthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nöje och Underhållning