svart på vitt

2012-04-24


Jag gillar Kent. De är ett av mina absoluta favoritband.

Imorgon släpps deras nya skiva. Idag hade de därför en lång och välkomnande presskonferens för alla intresserade. Någon du i helhet kan se här.

Häromveckan efterlyste därför musiksajten PSL åsikter om vilket av Kents nio studioalbum som är det bästa. Dessutom bad de om att få in recensioner till favoritplattan i fråga.

Jag röstade på "Du och jag, döden" och skrev en recension som motivering. Den blev publicerad.

Resultatet av omröstningen kan du se via länkarna nedan.

Plats 5-9.

Plats 1-4 samt min recension.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Alltså så himla bra skrivet. Och jag längtar verkligen tills imorgon, för efter att ha hört de fem låtar som har släppts så är mina förväntningar höga.

2012-04-24 @ 19:49:43
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jag tänkte också så när jag såg att de hade kommit upp. Det finns liksom inget bättre än att vänta med att lyssna tills man har skivan. Men jag kunde bara inte låta bli...

2012-04-24 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nöje och Underhållning