Några förord

2012-11-07
Har gjort små förändringar på layouten. Ingen större skillnad alls, bara på ytan. Allt för att få känslan av en liten omstart, mest för mig själv. Det nya utseendet har jag även gjort i syfte att försöka underlätta läsningen och tittandet på bilder.
 
Kommer i några inlägg framöver att tänka lite fritt. Inget kommer att handla om film, musik eller något liknande. I alla fall inte i direkt form. Det kan behövas. Till dessa kommer jag lägga till en alldeles egen kategori.

Kommer inte ha några lustiga bilder som har med sammanhanget att göra. Dels för att det skulle förstöra för läsaren. Men också för att det skulle vara omöjligt. Framför allt eftersom jag inte kan bildsätta känslor eller snabba tankar vid särskilda situationer. En känsla som uppstår går inte att få på bild oavsett om en kamera finns tillgänglig. Kan man skriva om dom då? Jodå, det kan man. Uppmanar er alla att vända på begreppet "en bild säger mer än tusen ord".
 
I medievärlden använder man uttrycket "reboot" när man pratar om en stor omjustering. Andra kallar det hela för samma sak och adderar bara sifferkombinationen 2.0. Jag kallar det en liten omdaning.

Håll till godo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nöje och Underhållning