Några efterord och en annan början

2012-12-20
 
Då var det gjort. Att avstå skrivande om musik och film gav frukt. Mer om det nedan.
 
Det blev en del inlägg om allt och ingenting. Och det var kul, för jag tycker några blev helt okej. Kommer visserligen även i fortsättningen att skriva liknande saker, men inte lika sammanhängande.

I dagarna följer ett par (bokstavligen) inlägg om vardera film och musik. I dessa har jag sammanställt de filmer och musikalbum jag tyckt varit bäst år 2012.

Vet att jag är sen vad gäller årsbästa-listor. Även att det råder inflation på ämnet vid det här laget. Skillnaden är bara att jag sammanställer dom i rätt tid. Medan andra snarare siktat på att vara först på bollen tycker jag att detta är något som borde listas i slutet av ett år och inte när det återstår flera skivsläpp eller potentiella filmfavoriter.

Slutligen.
 
Trevlig helg inför det som komma skall. Det blir vad man gör det till. Ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Tackar ödmjukast<3 & GODJUL!!!

2012-12-20 @ 14:45:34
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nöje och Underhållning