När jag blir stor...

2012-11-14
Först ville jag bli brandman, för alla andra i förskoleåldern ville bli polis.

Senare ville jag bli fotbollsmålvakt, för alla andra ville bara göra mål.

Efter det ville jag bli musiker, för alla gillade bara att lyssna på musik.

Lite senare ville jag bli politiker, för alla andra trodde att världen inte gick att ändra på.

Nu är jag "vuxen" och kan bli vad jag vill bli. Men jag har lärt mig att man inte behöver veta. Det är själva poängen.
 
Det är bra. För just nu har jag ingen aning om vad, för det verkar alla andra göra.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Nej det eju det som är det fina. Säger som Winnerbäck "Tänk om jag ångrar mig & sen ångrar mig igen".
Tack för orden hos mig. Kram& ha en fin dag.

2012-11-15 @ 10:03:27
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nöje och Underhållning