skivmässofynd

2012-10-01
 
Besökte traditionsenligt Sveriges största skivmässa i Solna i helgen.
 
Stod länge och tummade på ett par hårdrocksskivor innan det tillslut blev två av den mer lösrockigare sorten. De syns på bilden.
 
The Smiths - "I Started Something I Couldn't Finish" (7"-singel, UK) som jag fastnade för pga det fantastiska omslaget och The Cure - "Charlotte Sometimes" (12"-singel) för att det är en av mina favoritlåtar med bandet.
 
Av den senare skivans skick ville jag ha den billigare än vad som stod på prislappen. Utan pondus prutade jag ned den med enbart tio kronor, vilket fick mig att framstå som snål snarare än kunnig. Sa jag att den orginalpriset var en hundralapp?

Kommentarer
Postat av: andreas

ja visst har jag läst den ett antal gånger!!! så fint allt. och fina skivor du har köpt!!!! har hållt i i started tolvan ca tusen gånger men aldrig köpt den. så den fattas tyvärr fortfarande i min samling

Svar: Tack ska du ha! Men den jag köpte var en 7"-singel :) Och alla deras singelomslag är ju fina.
Kontakt

2012-10-03 @ 23:10:56
URL: http://popluggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nöje och Underhållning